MARKETING & REKLAMA

Pokud současné mezidobí země (o kterém jsme psali v minulém HAPPYWEEKu) opravdu věnujete potřebné konsolidaci vašich aktivit, týmů apod., pak musíte v rámci této konsolidace také připravit silné zázemí pro své zviditelnění. Jak již víte, v květnu přicházejí silné energie ohně a tak i nejvyššího Jangu. Oheň je světlo, vášeň, zaujetí, ale také sláva. Proto je to také nejlepší čas na silný marketing a reklamu.

Když se podíváte do statistik výdajů na reklamu po měsících, pak zjistíte, že právě květen patří mezi měsíce (kromě vánočních měsíců), kdy jsou výdaje na reklamu nejvyšší. Je to z mnoha důvodů, které právě s elementem ohně a silným Jangem souvisí. Jang i oheň jsou především velká aktivita. Lidé mají v tomto období nejvíce energie a tím pádem mají také hodně energie na nákupy. Dále mají přirozeně touhu se zviditelnit. Stačí se podívat na lidi na ulici. „Vytahují“ pestřejší a atraktivnější „hadříky“, více se „odhalují“ (hlavně ženy), rádi poutají pozornost. Není na tom vůbec nic mimořádného. Stačí si opět připomenout, že člověk je jen a jen jeden z mnoha tvorů přírody. A stejně tak, jako vše v přírodě se začíná parádit (vše kvete, ptáci si čechrají barevná pírka, zvířata začínají mít výraznější srst, motýli hrají všemi barvami atd.), i člověk se začíná „vybarvovat“, zviditelňovat. Lidé navíc mají hodně energie, kterou rádi věnují pozornosti okolí. Je to období vyhledávání vhodných partnerů pro „páření“. Proto člověka v tomto období zaujme daleko více věcí či jiných lidí, než v kterémkoliv jiném období v roce.

Proto v tomto období budou přirozeně věnovat více pozornosti vámi nabízenému zboží či službám. Kdo se v tomto období nebude „naparovat“, bude přehlédnut a pozornost bude věnována těm ostatním. Čím více se zviditelníte, tím větší šanci máte, že si všimnou právě vás. Navíc jsou lidé v tomto období citlivější a emotivnější (oheň a Jang jsou více o emocích, než o rozumu). Hrajte tedy především na emoce. Buďte ve své komunikaci výrazní, můžete být i trošku agresivnější, hrajte na city. Lidé jsou připraveni toto vše právě teď vnímat. Vytvořte velmi atraktivní nabídku, buďte trošku „sexy“ a poznáte, že úspěch je téměř zaručen J

Napsat komentář